Więcej niż SEO. Zwiększam Twoją sprzedaż!

  • Raporty z prac
  • Bezpośredni kontakt
  • Tylko bezpieczne metody
  • Kilkanaście lat doświadczenia
  • Indywidualne podejście
  • Umowa na czas nieokreślony

Bezpłatna wycena pozycjonowania strony

    specjalista seo - Mateusz Kozłowski

    Specjalista SEO

    Doświadczony SEO Freelancer, specjalista SEO. Profesjonalnie zajmuję się pozycjonowaniem stron od kilkunastu lat.

    Od lat pasjonuję się marketingiem internetowym, w szczególności pozycjonowaniem stron www. Moim klientom zapewniam nie tylko indywidualne podejście, ale przede wszystkim skuteczne techniki pozycjonowania strony internetowej przekładające się na Twoją większą sprzedaż. Każdy z moich klientów może liczyć na wartościowy SEO consulting.  Zajmuję się pozycjonowaniem nie tylko w Polsce.

    Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż poprzez skuteczne pozycjonowanie? Wiem, jak to zrobić.
    Proszę o bezpłatną wycenę

    Gdzie mnie znajdziesz?

    Moje publikacje o SEO zobaczysz m.in. na...

    wp finanse

    Oferta SEO

    Czym się zajmuję?

    Analiza konkurencji

    Jestem w stanie pomóc Ci odnaleźć mocne i słabe strony Twoje konkurencji. Takie analizy to skarbnica wiedzy. Dzięki temu, szanse na zwiększenie Twojej sprzedaży i dogonienie konkurencji - mocno rosną.

    Kompleksowy audyt strony

    Nie wiesz czego potrzebuje Twoja strona, aby w wynikach wyszukiwana Google była jak najwyżej? Co jest niezbędne, by użytkownicy byli zadowoleni? Przeprowadzając kompleksowy audyt SEO, będę w stanie odpowiedzieć Ci na te wszystkie pytania.

    Kompleksowe pozycjonowanie stron

    Pozycjonowanie, które zapewniam, obejmuje wszystko, co potrzebne - od A do Z. W standardzie otrzymujesz m.in. audyty, optymalizację strony, przygotowanie tekstów, jak i profesjonalny i skuteczny link building. Sprawi to, że staniesz się mocno widoczny w Internecie.

    Dobór i optymalizacja słów kluczowych

    Chcąc osiągnąć wysokie pozycje w Google, warto zadbać o wysokiej jakości treści. Stąd zapewnię wybór najlepszych słów kluczowych, które są najczęściej wyszukiwane. Do tego posłużę się specjalistycznymi analizami contentu Twojej konkurencji, dzięki któremu są dziś wyżej niż Ty.

    Diagnoza spadku ruchu

    Nieustanny spadek ruchu na Twojej stronie, a Ty nie znasz przyczyn? Pozwól, że to ja zadbam o pozycjonowanie, a Ty dowiesz się szczegółów dotyczących wszelkich poprzednich spadków.

    Weryfikacja działań

    Jeżeli usługi agencji SEO, z których korzystasz, nie zadowalają Cię, warto te działania poddać weryfikacji. Do tego nie jest wymagany detektyw, a doświadczony specjalista w skutecznym pozycjonowaniu w praktyce.

    Poprawienie profilu linków

    Linki w pozycjonowaniu (SEO) są podstawą. Moja optymalizacja profilu linkowego sprawi, że pozycjonowanie strony będzie bardzo efektywne, a Twoja strona internetowa będzie rankować coraz wyżej.

    Tematyczny link building

    Podstawą do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google jest zaplecze linków wysokiej jakości. Pomogę zbudować Ci je od początku. Do tego celu, niezbędne będzie zastosowanie najlepszych źródeł do pozyskiwania odnośników.

    Zdejmowanie filtra od Google

    Niestety kara od Google może sprawić, że ciężka praca i wiele czasu pójdzie na marne. Uniemożliwi to także skuteczne pozycjonowanie stron. Zrobię wszystko, aby filtr został zdjęty tak szybko, jak tylko to jest możliwie, żeby Twoja strona mogła rankować w Google.

    Zwiększanie widoczności serwisu

    Czas mija nieubłaganie, pozycjonowanie wciąż Cię nie satysfakcjonuje, a Twój serwis jest nadal niewidoczny? Zajmę się tym! Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz narzędzia, aby zapewnić Ci wzrost widoczności Twojej strony w Google.

    Mocne strony

    Dlaczego warto wybrać właśnie mnie?

    Tylko bezpieczne linkowanie

    Bezpieczeństwo jest gwarancją stabilnych wyników. Korzystam wyłącznie z bezpiecznych metod, a link building realizuje dzięki wartościowym zasobom. Nie korzystam z SWLi.

    Inwestycja szyta na miarę

    Klienci często obawiają się, że niski budżet nie pozwoli przeprowadzić kampanii. Zawsze dostosowuje wykonywane czynności pozycjonowania do widełek inwestycyjnych Klienta.

    Doświadczenie

    Od kilkunastu lat zajmuję się z sukcesami pozycjonowaniem wszystkich branż. Preferuję bezpieczne sposoby pozycjonowania, zapewniając atrakcyjne wzrosty.

    Raportowanie prac

    Klienci oczekują od specjalistów ds. SEM/SEO raportowania wykonanych prac. Przejrzystość i rzetelność w pracy są dla mnie bardzo ważne, dlatego zaznacz to w rozmowie, że chcesz otrzymywać ode mnie raport prac.

    Przyjazna umowa

    Wiedząc, że dla klientów ważne jest bezpieczeństwo, oferuje wygodną umowę na czas nieokreślony. To gwarancja efektywności każdego każdego miesiąca. Zadbam o najmniejsze szczegóły.

    Portfolio

    Zobacz efekty
    mojej pracy

    SEO to tylko środek do celu. A celem jest zwiększanie sprzedaży moich Klientów.

    • Wybrane wzrosty widoczności
    • Wybrane frazy w TOP10

    Kontakt

    Masz pytania?
    Skontaktuj się ze mną

    Moje działania, a więc optymalizacja stron internetowych i profesjonalne pozycjonowanie strony, zapewnią Twojej firmie wyższą sprzedaż. Najlepszą widoczność w wyszukiwarce Google zapewnić może tylko doświadczony specjalista ds. SEM/SEO.

      Pozycjonowanie Szczecin

      Specjalista SEO - Szczecin

      Skuteczne pozycjonowanie stron w Google: Szczecin

      Skoro zacząłeś poszukiwania rozwiązań, które wypromują Twoją stronę internetową, a tym samym całą markę, to znaczy, że zmierzasz w dobrym kierunku by osiągnąć sukces. Twoja strona internetowa stanowi wizytówkę biznesu, a zatem powinna być niezawodna i odpowiednio wypozycjonowana, by plasować się u samego szczytu wyników wyszukiwań w Google. Skuteczne pozycjonowanie witryny internetowej gwarantuje wzrost ruchu w Twoim sklepie internetowym, a tym samym pozyskiwanie nowych klientów.

      Czym jest SEO?

      SEO, czyli search engine optimization – to proces organicznego zwiększania pozycji witryny internetowej w rankingach Google poprzez wysokiej jakości linki zwrotne i skuteczne słowa kluczowe zawarte w publikowanych na Twojej stronie treściach. Pomaga skoncentrować wysiłki Twoje i agencji SEO, z którą współpracujesz na konkretną grupę docelową.

      Oto lista działań podejmowanych przez specjalistę w celu osiągnięcia korzystnych efektów

      Link building

      To proces pozyskiwania hiperłączy z innych witryn i linkowanie ich do własnej strony internetowej. Dzięki nim, użytkownicy mogą poruszać się pomiędzy stronami zawierającymi produkty lub informacje jakimi są aktualnie zainteresowani. Z tego typu linków korzystają wyszukiwarki w celu indeksowania sieci.

      Agencje SEO korzystają z szeregu technik budowania linków, które umożliwiają stworzenie Twojego autorytetu oraz wzmagają ruch w Twoim sklepie internetowym.

      Audyt i tworzenie strategii SEO

      Audyt, czyli badanie serwisu w celu poprawienia jego pozycji w wynikach bezpłatnych wyszukiwarek. To pierwszy krok w tworzeniu strategii, która ma przynieść pozytywne skutki. Analiza powinna być kompleksowa i obejmować zarówno publikowane treści, jak i elementy strukturalne witryny.

      Strategia, czyli szczegółowy plan działania w celu poprawy pozycji Twojej strony w rankingu wyszukiwania powinien opierać się na kilku fundamentalnych filarach, w tym doświadczeniach użytkownika.

      Content marketing

      Po polsku marketing treści, to technika marketingowa polegająca na tworzeniu i upublicznianiu wartościowych i rzetelnych treści, w celu pozyskiwania klientów. Jest to istotne działanie, ze względu na to, że niesione jest rozwiązanie konsumentowi, który jeszcze nie wie, że właśnie tego poszukuje. W poszukiwaniu informacji na temat produktu, którym już się zainteresował, nie powinien szukać daleko, a już na pewno nie powinien przechodzić na stronę konkurencyjnej firmy. Zacznie wtedy porównywać produkty i ceny, co może (ale nie musi) doprowadzić do utraty klienta.

      Analiza i skuteczny dobór słów kluczowych

      Ustalenie skutecznych słów kluczowych określa profil Twojej działalności. Użytkownikom wpisującym odpowiednio dobrane frazy, zostaje proponowany prowadzony przez Ciebie sklep internetowy. Jako przedsiębiorca i twórca treści powinieneś zadbać o to, by słowa kluczowe były odpowiednio dopasowane do tego, czego będą szukać użytkownicy na Twojej stronie internetowej.

      Aby tworzyć treści, które mają dobrą pozycję w rankingu i przyciągają odwiedzających do Twojej witryny, musisz zrozumieć potrzeby tych użytkowników — język, którego używają i rodzaj treści, których szukają.

      Optymalizacja strony

      Jest to proces polegający na przeprowadzaniu zmian w kodzie w celu poprawienia pozycji witryny w wynikach wyszukiwarki za pomocą szeregu narzędzi i zaawansowanych strategii.

      Efekty pozycjonowania

      Nieważne, czy jesteś nowy na rynku, czy masz już doświadczenie w prowadzeniu działalności w Internecie, możesz nie być w pełni świadom pozytywnych efektów, które niesie za sobą pozycjonowanie stron www. Przede wszystkim, zwiększenie widoczności serwisu po wpisaniu odpowiedniej frazy kluczowej w wyszukiwarkę Google sprawia, że widniejesz w cyberprzestrzeni jako ekspert, autorytet godny zaufania. Budowane jest dzięki temu zaufanie między marką a konsumentem. Pozyskiwanie nowych klientów jest sztuką, lecz zatrzymanie przy sobie tych, którzy raz Ci zaufali może być nawet trudniejsze. Jest to sposób na zdobycie przewagi nad konkurencją z branży, a także zwiększenie rozpoznawalności marki, co działa wyłącznie na korzyść przedsiębiorstw.

      Jak wygląda współpraca z agencją SEO?

      Nawiązywanie współpracy z agencją SEO wiąże się z wielomiesięcznym zobowiązaniem. Jest to praca, której efekty mogą być widoczne po jakimś czasie, dlatego przed podpisaniem umowy z wybraną firmą warto zrobić rozeznanie na rynku, by wybrać tę, z którą współdziałanie będzie przyjemne i owocne. Każda firma oferuje inny model współpracy, lecz istnieją kroki, których nie powinno się pomijać.

      Identyfikacja problemu

      Zgłaszając się do specjalistów masz określony cel, ale nie musisz wiedzieć na czym polega problem lub dlaczego Twoja strona internetowa nie cieszy się zbyt dużą liczbą odwiedzin. Jeśli treści stanowią problem, większy nacisk zostanie położony na to, aby polepszyć jakość publikowanego contentu. Jeśli np. struktura serwisu stoi na przeszkodzie do zwiększenia na niej ruchu, wtedy na tym zostanie skupiona uwaga.

      Omówienie audytu, określenie celów i potrzeb

      Po przeprowadzonym audycie powinien przyjść czas na jego omówienie. Jest to pora na dokładne określenie tego, czego oczekujesz od agencji i jakie stawiasz sobie, jako firmie, cele. Nie muszą być dalekosiężne, ale w jakimkolwiek stopniu określone. Jeśli cel zostanie osiągnięty w zadowalającym czasie, można mówić o efektywnej współpracy.

      Wspólne ustalenie planu działania

      Jeśli mamy już zdiagnozowany problem i określony cel, czas ustalić strategię i zacząć ją wdrażać. Niezależnie od dobranego modelu działania, implementowanie planu w życie powinno zacząć się prędko. Zważywszy na to, że eksperci biorą pod uwagę także aktualnie panujące trendy i uwzględniają bieżące sprawy, nie mogą zbyt długo czekać z publikowaniem treści, jeśli zawierają one jakiekolwiek nawiązanie do tego, co teraz jest na czasie.

      Objaśnienie działania algorytmów Google

      Nie wszyscy zainteresowani muszą być zorientowani w sposobach działania algorytmu Google. Agencja jest dla Ciebie źródłem zdobywania takiej wiedzy, a więc jeśli coś nie jest dla Ciebie jasne, powinno zostać Ci to wytłumaczone.

      Raportowanie pracy

      Przynajmniej raz w miesiącu powinieneś dostać od agencji raport pracy. Tego typu dokument powinien zawierać wszelkie zestawienia, zaobserwowane zmiany w ruchu na stronie, co działa na korzyść, a co nie przynosi oczekiwanych skutków. Jeśli dany miesiąc nie będzie należał do najlepszych, praca kolejnego miesiąca będzie prawdopodobnie wyglądała inaczej. Warto jednak zawsze być nastawionym na postęp prac.

      To powinna zawierać dobrze wypozycjonowana strona internetowa

      Nawet jeśli zlecasz optymalizacje swojej strony ekspertom, nie zaszkodzi trzymać ręki na pulsie. Istnieją działania, które prawie zawsze działają na korzyść rozwoju firmy. Najlepsze wskazówki pozycjonowania witryny skupiają się na samej stronie i tym, co na niej zawarte:

      • Publikowanie wartościowych treści, które mogą zainteresować użytkowników

      Jeśli treści udostępniane na Twojej stronie będą w małym stopniu powiązane z profilem Twojej marki, nikt nie będzie chciał ich czytać. Jeśli znasz już potrzeby swoich klientów, to możesz zaspokajać je bez lania wody i wprost. Wiesz jakie może mieć pytanie? Nie czekaj aż je zada, tylko udziel odpowiedzi.

      • Analiza użyteczności witryny

      W sytuacji, w której strona nie jest intuicyjna i użytkownik musi poświęcić za dużo czasu na odnalezienie kategorii lub informacji, która go interesuje, istnieje duża szansa, że po prostu ją opuści. A przecież chodzi nam o to, by został na niej i zechciał wrócić kolejny raz.

      • Upewnienie się, że wszystkie treści mogą być indeksowane przez Google

      Indeksowanie to czynność mająca na celu dodanie Twojej strony do indeksu Google. Jego zawartość jest podstawą do wyników wyszukiwania dla użytkowników. Jeśli Twoja witryna nie znajdzie się w indeksie, będzie traktowana tak, jakby nie istniała.

      • Generowanie adresów URL, które będą widoczne dla wyszukiwarki

      Adresy URL, które odpowiednio wykorzystują słowa kluczowe, a ich struktura ułatwia robotom indeksującym zrozumienie treści strony i jej powiązania z resztą witryny, są przyjaznymi adresami dla wyszukiwarek.

      • Strategiczne dodawanie słów kluczowych do wpisów

      Jeśli sprzedajesz konkretny produkt, w określonym regionie lub przeznaczony do wąskiej grupy docelowej, możesz sporządzić skuteczną listę fraz kluczowych, które naprowadzą użytkowników na Twoje przedsiębiorstwo.

      • Tworzenie klikalnych tytułów i korzystanie z odpowiednich nagłówków

      Jeśli budowa treści będzie odpowiednia i użytkownicy nie będą stawiani przed “ścianami tekstu”, Twoje wpisy będą się przyjemnie czytały. Jeśli odwiedzający nie będą długo szukać potrzebnych informacji, bo struktura wpisu będzie wyraźna i czytelna, możliwe, że zechcą wrócić po więcej informacji do tego samego źródła.