Więcej niż SEO. Zwiększam Twoją sprzedaż!

  • Raporty z prac
  • Bezpośredni kontakt
  • Tylko bezpieczne metody
  • Kilkanaście lat doświadczenia
  • Indywidualne podejście
  • Umowa na czas nieokreślony

Bezpłatna wycena pozycjonowania strony

    specjalista seo - Mateusz Kozłowski

    Specjalista SEO

    Doświadczony SEO Freelancer, specjalista SEO. Profesjonalnie zajmuję się pozycjonowaniem stron od kilkunastu lat.

    Od lat pasjonuję się marketingiem internetowym, w szczególności pozycjonowaniem stron www. Moim klientom zapewniam nie tylko indywidualne podejście, ale przede wszystkim skuteczne techniki pozycjonowania strony internetowej przekładające się na Twoją większą sprzedaż. Każdy z moich klientów może liczyć na wartościowy SEO consulting.  Zajmuję się pozycjonowaniem nie tylko w Polsce.

    Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż poprzez skuteczne pozycjonowanie? Wiem, jak to zrobić.
    Proszę o bezpłatną wycenę

    Gdzie mnie znajdziesz?

    Moje publikacje o SEO zobaczysz m.in. na...

    wp finanse

    Oferta SEO

    Czym się zajmuję?

    Analiza konkurencji

    Jestem w stanie pomóc Ci odnaleźć mocne i słabe strony Twoje konkurencji. Takie analizy to skarbnica wiedzy. Dzięki temu, szanse na zwiększenie Twojej sprzedaży i dogonienie konkurencji - mocno rosną.

    Kompleksowy audyt strony

    Nie wiesz czego potrzebuje Twoja strona, aby w wynikach wyszukiwana Google była jak najwyżej? Co jest niezbędne, by użytkownicy byli zadowoleni? Przeprowadzając kompleksowy audyt SEO, będę w stanie odpowiedzieć Ci na te wszystkie pytania.

    Kompleksowe pozycjonowanie stron

    Pozycjonowanie, które zapewniam, obejmuje wszystko, co potrzebne - od A do Z. W standardzie otrzymujesz m.in. audyty, optymalizację strony, przygotowanie tekstów, jak i profesjonalny i skuteczny link building. Sprawi to, że staniesz się mocno widoczny w Internecie.

    Dobór i optymalizacja słów kluczowych

    Chcąc osiągnąć wysokie pozycje w Google, warto zadbać o wysokiej jakości treści. Stąd zapewnię wybór najlepszych słów kluczowych, które są najczęściej wyszukiwane. Do tego posłużę się specjalistycznymi analizami contentu Twojej konkurencji, dzięki któremu są dziś wyżej niż Ty.

    Diagnoza spadku ruchu

    Nieustanny spadek ruchu na Twojej stronie, a Ty nie znasz przyczyn? Pozwól, że to ja zadbam o pozycjonowanie, a Ty dowiesz się szczegółów dotyczących wszelkich poprzednich spadków.

    Weryfikacja działań

    Jeżeli usługi agencji SEO, z których korzystasz, nie zadowalają Cię, warto te działania poddać weryfikacji. Do tego nie jest wymagany detektyw, a doświadczony specjalista w skutecznym pozycjonowaniu w praktyce.

    Poprawienie profilu linków

    Linki w pozycjonowaniu (SEO) są podstawą. Moja optymalizacja profilu linkowego sprawi, że pozycjonowanie strony będzie bardzo efektywne, a Twoja strona internetowa będzie rankować coraz wyżej.

    Tematyczny link building

    Podstawą do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google jest zaplecze linków wysokiej jakości. Pomogę zbudować Ci je od początku. Do tego celu, niezbędne będzie zastosowanie najlepszych źródeł do pozyskiwania odnośników.

    Zdejmowanie filtra od Google

    Niestety kara od Google może sprawić, że ciężka praca i wiele czasu pójdzie na marne. Uniemożliwi to także skuteczne pozycjonowanie stron. Zrobię wszystko, aby filtr został zdjęty tak szybko, jak tylko to jest możliwie, żeby Twoja strona mogła rankować w Google.

    Zwiększanie widoczności serwisu

    Czas mija nieubłaganie, pozycjonowanie wciąż Cię nie satysfakcjonuje, a Twój serwis jest nadal niewidoczny? Zajmę się tym! Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz narzędzia, aby zapewnić Ci wzrost widoczności Twojej strony w Google.

    Mocne strony

    Dlaczego warto wybrać właśnie mnie?

    Tylko bezpieczne linkowanie

    Bezpieczeństwo jest gwarancją stabilnych wyników. Korzystam wyłącznie z bezpiecznych metod, a link building realizuje dzięki wartościowym zasobom. Nie korzystam z SWLi.

    Inwestycja szyta na miarę

    Klienci często obawiają się, że niski budżet nie pozwoli przeprowadzić kampanii. Zawsze dostosowuje wykonywane czynności pozycjonowania do widełek inwestycyjnych Klienta.

    Doświadczenie

    Od kilkunastu lat zajmuję się z sukcesami pozycjonowaniem wszystkich branż. Preferuję bezpieczne sposoby pozycjonowania, zapewniając atrakcyjne wzrosty.

    Raportowanie prac

    Klienci oczekują od specjalistów ds. SEM/SEO raportowania wykonanych prac. Przejrzystość i rzetelność w pracy są dla mnie bardzo ważne, dlatego zaznacz to w rozmowie, że chcesz otrzymywać ode mnie raport prac.

    Przyjazna umowa

    Wiedząc, że dla klientów ważne jest bezpieczeństwo, oferuje wygodną umowę na czas nieokreślony. To gwarancja efektywności każdego każdego miesiąca. Zadbam o najmniejsze szczegóły.

    Portfolio

    Zobacz efekty
    mojej pracy

    SEO to tylko środek do celu. A celem jest zwiększanie sprzedaży moich Klientów.

    • Wybrane wzrosty widoczności
    • Wybrane frazy w TOP10

    Kontakt

    Masz pytania?
    Skontaktuj się ze mną

    Moje działania, a więc optymalizacja stron internetowych i profesjonalne pozycjonowanie strony, zapewnią Twojej firmie wyższą sprzedaż. Najlepszą widoczność w wyszukiwarce Google zapewnić może tylko doświadczony specjalista ds. SEM/SEO.

      Pozycjonowanie Gorzów

      Specjalista SEO - Gorzów

      Skuteczne pozycjonowanie stron w Google: Gorzów

      Skuteczne pozycjonowanie w Gorzowie, połączone z odpowiednią strategią reklamową oraz dobrej jakości produktami lub usługami, mogą z Ciebie zrobić lidera na lokalnym rynku. Najważniejsze jest to, żebyś przekonał do siebie okolicznych mieszkańców, pokazał swoją aktywność w tym środowisku i udowodnił, że Twoja firma jest odpowiedzią na potrzeby konkretnej społeczności.

      Obecnie już ponad 75 proc. ludzi mieszkających w Polsce korzysta z Internetu na co dzień, co tworzy w sieci gigantyczny rynek zbytu. Trzeba zapełnić go przedsiębiorcami w każdym mieście oraz regionie, a to jest właśnie szansa dla Twojego biznesu. Odpowiednie pozycjonowanie serwisu internetowego może wpłynąć na zwiększenie ruchu z wyszukiwarki, a to z kolei na dotarcie do zdecydowanie większej liczby potencjalnych klientów.

      Wszyscy ci użytkownicy wykazali zainteresowanie danym zagadnieniem lub branżą, która jest również Twoją specjalnością. Macie więc punkt wspólny, musisz więc teraz tylko przekonać ich do skorzystania z usług lub produktów, które oferujesz. W ten sposób zwiększenie widoczności serwisu przełoży się na wzrost sprzedaży, a to z kolei na większe zyski. Dzięki temu będziesz miał więcej środków na dalszy rozwój firmy oraz urozmaicanie i udoskonalanie oferty, a to jest przecież głównym celem każdego przedsiębiorcy.

      Dlaczego optymalizacja strony zgodnie z zasadami SEO jest ważna?

      SEO (ang. Search Engine Optimization) to w dużym uproszczeniu dostosowanie struktury serwisu do wymagań Google w taki sposób, aby wyszukiwarki internetowe pokazywały ją na samej górze wyników. Dlaczego osiągnięcie tego celu jest ważne? Większość internautów, po wpisaniu konkretnej frazy, wchodzi jedynie na strony, które wyświetlają się na trzech pierwszych miejscach, czyli w tzw. TOP3. Im niżej jest link, tym rzadziej ktoś w niego klika, a do drugiej strony z wynikami przechodzi już zaledwie garstka użytkowników.

      Jak zapewne już się domyślasz, lepsze pozycjonowanie w Bydgoszczy sprawi, że będziesz pojawiał się bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania konkretnych fraz, związanych z branżą, w której działasz. Celem jest to, aby robot Google pozytywnie ocenił Twoją stronę i chciał ją promować wyżej niż witryny konkurencji. W ten sposób ruch w serwisie, który zrobiłeś, zwiększy się, a Ty będziesz miał większą szansę na pozyskanie nowych klientów. Oczywiście nie bez znaczenia też będzie tu treść na stronie czy jakość i atrakcyjność oferty, zyskasz jednak w ten sposób większy rozgłos, który może przełożyć się na wyższe zyski.

      Aby pozycjonowanie witryny przyniosło jak najlepsze efekty w satysfakcjonującym czasie, warto do tego zatrudnić specjalistę. Skontaktuj się ze mną, żebym mógł przeprowadzić audyt SEO Twojej strony internetowej. Dzięki temu dowiesz się, jakie są jej mocne i słabe strony i nad czym jeszcze trzeba popracować. Działając na rynku lokalnym, nie masz aż tak dużej konkurencji, przyjrzę się jej więc uważnie i opracujemy strategię rozwoju serwisu, która da Ci szansę na zostanie nowym liderem w mieście lub regionie, w którym działasz.

      Na czym polega pozycjonowanie strony www?

      Jak w praktyce wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych i nie tylko? Jest to szereg niezwykle istotnych działań, które trzeba przeprowadzić w serwisie, aby był on zgodny z najnowszymi standardami. Wytyczne Google zmieniają się bardzo często, dlatego trzeba trzymać rękę zawsze na pulsie i bezustannie walczyć o najwyższą pozycję w wyszukiwarce, by mieć stały napływ nowych klientów. Taki efekt osiągnąć można skoordynowanymi działaniami na wielu płaszczyznach, najważniejsze jednak, aby wszystkie ze sobą współgrały i pracowały na wspólny sukces.

      Czasem słyszy się, że ktoś usiłuje zadbać o efektywne SEO na swojej stronie, dobierając jedynie np. odpowiednie słowa kluczowe. Jest to jeden z elementów, na których opiera się naturalne pozycjonowanie, jednak nie da się tylko i wyłącznie z jego pomocą wspiąć na sam szczyt, by zdominować konkurencję na długi czas. Lokalnego lidera zrobić z Ciebie mogą dobre frazy kluczowe, skupione na konkretnym mieście, obok których prowadzone są jednak również inne działania:

      • On-site – wszelkie optymalizacje w Twojej witrynie, np. odpowiednia struktura strony, nagłówki, alty, linkowanie wewnętrzne itp.
      • Off-site – działania poza Twoją stroną internetową, które umacniają jej pozycję i widoczność w Internecie, np. zewnętrzny link building, katalogi SEO odsyłające do witryny itp.

      Algorytm Google wspiera i pokazuje wyżej te strony, które są wygodniejsze i bardziej wartościowe dla użytkownika, dlatego zadbać trzeba o jak najlepsze treści, ich dobry układ, zdjęcia, podpisy i wiele innych elementów. Linkowanie zewnętrzne to z kolei ważny element budowy widoczności na lokalnym rynku, dzięki czemu okoliczni mieszkańcy zobaczą, że jesteś aktywny, pojawiasz się w wielu miejscach, polecają Cię inne strony i dzięki temu odbiorą sygnał, że warto skorzystać z Twoich usług.

      Co jest lepsze – pozycjonowanie lokalne czy globalne?

      Odpowiednio przygotowane zaplecze SEO można wykorzystać na dwa sposoby: do zwiększania widoczności firmy na arenie lokalnej i ogólnopolskiej (a nawet globalnej). Jeśli istotne jest dla Ciebie pozycjonowanie w Gorzowie, to jest to pierwszy typ, który zwykle najszybciej przynosi oczekiwane efekty. Starając się wybić na rynku danego miasta lub regionu, walczysz też z mniejszą konkurencją, więc szanse na to, że szybko znajdziesz się w TOP3, są dość wysokie.

      Z drugiej strony wyższe organiczne wyniki wyszukiwania nie będą w tym przypadku aż tak spektakularne, bo rynek jest dość ograniczony. Dlaczego więc wszystkie firmy nie decydują się na pozycjonowanie ogólnopolskie, skoro w ten sposób można dotrzeć do milionów użytkowników? Bo wiele z tych przedsiębiorstw funkcjonuje w trybie stacjonarnym, a ich działalność skupiona jest wokół miejsca, w którym znajduje się siedziba czy zakład. W takim przypadku docieranie do osób z drugiego końca Polski mija się z celem, bo szansa na to, że ci użytkownicy odwiedzą lokal w najbliższym czasie i tak jest bardzo niska.

      Wyższe naturalne wyniki wyszukiwania dzięki pozycjonowaniu globalnemu mogą opłacić się natomiast firmom, których działań nie ogranicza ich położenie na mapie. Mowa tu np. o przedsiębiorstwach świadczących usługi zdalne lub sklepach online. Współpracują z klientami przez Internet i nie ma dla nich różnicy to, czy osoba, z którą rozmawiają zdalnie, przebywa w Gdańsku, Gorzowie czy Krakowie. Zdobywając rozgłos na szerszą skalę, zyskują więcej odwiedzin, co może zapewnić im nowych klientów.

      Pozycjonowanie na tak szeroką skalę jednak trwa o wiele dłużej niż lokalne i trudniej jest w tym przypadku znaleźć się na szczycie. Do pokonania jest większa liczba przeciwników, bo na arenie ogólnopolskiej w niemalże każdej branży konkurencja jest gigantyczna. Gdy jednak już się to uda, to efekty są spektakularne, bo wzrost odwiedzin na stronie jest naprawdę wysoki.

      Czy pozycjonowanie w Gorzowie się opłaci?

      Ogromne wzrosty wywołane działaniami globalnymi nie oznaczają, że pozycjonowanie w Gorzowie, Warszawie czy innym polskim mieście, nie mają sensu. Dbając o content czy wydajność strony na urządzenia mobilne, możesz zwiększyć swoją widoczność wśród mieszkańców i okolicznych użytkowników Internetu. Twoja aktywność sprawi, że staniesz się rozpoznawalny i zyskasz zaufanie, a nawet opinię eksperta w swojej dziedzinie.

      To wszystko przełożyć się powinno na więcej odwiedzin na Twojej stronie. Skontaktuj się ze mną, a postaram się, aby liczba wizyt wzrosła, dzięki czemu Ty będziesz mógł skupić się na rozwoju przedsiębiorstwa i doskonaleniu oferty sprzedażowej. W ten sposób masz szansę na dalszy rozwój, nawiązanie stałych współprac, a co za tym idzie – zwiększenie zysków.

      Na pozycjonowaniu lokalnym swoją strategię opiera bardzo wiele różnego rodzaju przedsiębiorstw. Nie są to jedynie firmy działające stacjonarnie, ale również np. skupione na konkretnym typie odbiorców, zamieszkujących danych teren. Podobną strategię działania mają też firmy, które pozycjonują swoje strony lokalnie, ale nie po to, aby dotrzeć do okolicznych mieszkańców. Często np. restauracje czy warsztaty samochodowe zwiększają swoją widoczność na branżowe frazy ściśle związane z miastem, a nawet osiedlem czy dzielnicą, w których się znajdują. W ten sposób chcą przyciągać do siebie turystów czy kierowców znajdujących się akurat w okolicy.

      Ostatni przykład świetnie pokazuje siłę dobrego pozycjonowania w Gorzowie czy innym mieście. Osoba, która jest tam tylko przejazdem, może mieć ochotę np. na obiad. Wpisując w wyszukiwarkę odpowiednie hasło, otrzymuje wyniki z okolicznych restauracji, barów i innych miejsc oferujących jedzenie. Prawidłowe efekty SEO powinni sprawić, że zoptymalizowana witryna pojawi się na samej górze propozycji, a głodny przyjezdny raczej wybierze coś polecanego z samej góry, zamiast tracić czas na przeglądanie wielu różnych stron.

      Efekty pozycjonowania przez eksperta i agencję SEO – którą opcję wybrać?

      Co jest lepsze – oferta SEO specjalisty czy całej agencji? Wielu osobom wydaje się, że korzystając z usług dużej firmy, efekty są gwarantowane z uwagi na jej możliwości i rzesze obsługiwanych klientów. Rzeczywiście przedsiębiorstwa tego typu mogą zwykle pochwalić się ogromnym portfolio, jest ono jednak dowodem na to, że Twoja firma może stać się tylko kolejnym numerkiem. Kontaktował się będzie z Tobą opiekun klienta, a za każdy element pozycjonowania odpowiedzialna będzie inna osoba lub dział.

      Często w takich miejscach bardziej liczy się cennik SEO niż personalne podejście do każdego przedsiębiorstwa. Jeśli nie znasz się na pozycjonowaniu, to możesz mieć problem ze zrozumieniem skomplikowanych działań, opisanych w profesjonalny, ale czasem mało przystępny sposób.

      Jakie są zalety korzystania z usług freelancera będącego specjalistą SEO? Przede wszystkim taka osoba ma zaledwie kilku klientów, na których skupia całą swoją uwagę. Każdym elementem pozycjonowania w Gorzowie Twojej strony fachowiec zajmie się osobiście i pozna całą tę firmę od podszewki w krótkim czasie. Dzięki temu strategia pozycjonowania zostanie przygotowana z dbałością o najmniejsze szczegóły, dopasowane do charakteru firmy, jej wizerunku, obecnej pozycji na rynku, konkurencji czy regionu, w którym działa.

      Skontaktuj się ze mną, a będziesz regularnie otrzymywał także raporty dotyczące mojej pracy, jej skuteczności oraz osiąganych wyników. Są one tworzone w przystępny i łatwy do odczytania sposób, żebyś nie miał problemu ze zrozumieniem zalet kolejnych etapów optymalizacji witryny. Otrzymasz w pełni spersonalizowaną usługę oraz mój czas, więc gdy tylko jakieś działanie będzie dla Ciebie niezrozumiałe, otrzymasz dokładne wyjaśnienie, wraz z uzasadnieniem i przewidywanymi efektami.

      Nawet zdobycie pierwszego miejsca w wyszukiwarce nie jest jednorazową inwestycją, która już na zawsze zapewni Ci wielu klientów. Wytyczne Google się zmieniają, a konkurencja nie śpi i na pewno zrobi wszystko, aby znaleźć się wyżej od Ciebie. Zadbam o bezpieczne pozycjonowanie Twojej strony w Gorzowie, żebyś mógł cieszyć się z pozycji lokalnego lidera tak długo, jak tylko będzie to możliwe.