Więcej niż SEO. Zwiększam Twoją sprzedaż!

  • Raporty z prac
  • Bezpośredni kontakt
  • Tylko bezpieczne metody
  • Kilkanaście lat doświadczenia
  • Indywidualne podejście
  • Umowa na czas nieokreślony

Bezpłatna wycena pozycjonowania strony

    specjalista seo - Mateusz Kozłowski

    Specjalista SEO

    Doświadczony SEO Freelancer, specjalista SEO. Profesjonalnie zajmuję się pozycjonowaniem stron od kilkunastu lat.

    Od lat pasjonuję się marketingiem internetowym, w szczególności pozycjonowaniem stron www. Moim klientom zapewniam nie tylko indywidualne podejście, ale przede wszystkim skuteczne techniki pozycjonowania strony internetowej przekładające się na Twoją większą sprzedaż. Każdy z moich klientów może liczyć na wartościowy SEO consulting.  Zajmuję się pozycjonowaniem nie tylko w Polsce.

    Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż poprzez skuteczne pozycjonowanie? Wiem, jak to zrobić.
    Proszę o bezpłatną wycenę

    Gdzie mnie znajdziesz?

    Moje publikacje o SEO zobaczysz m.in. na...

    wp finanse

    Oferta SEO

    Czym się zajmuję?

    Analiza konkurencji

    Jestem w stanie pomóc Ci odnaleźć mocne i słabe strony Twoje konkurencji. Takie analizy to skarbnica wiedzy. Dzięki temu, szanse na zwiększenie Twojej sprzedaży i dogonienie konkurencji - mocno rosną.

    Kompleksowy audyt strony

    Nie wiesz czego potrzebuje Twoja strona, aby w wynikach wyszukiwana Google była jak najwyżej? Co jest niezbędne, by użytkownicy byli zadowoleni? Przeprowadzając kompleksowy audyt SEO, będę w stanie odpowiedzieć Ci na te wszystkie pytania.

    Kompleksowe pozycjonowanie stron

    Pozycjonowanie, które zapewniam, obejmuje wszystko, co potrzebne - od A do Z. W standardzie otrzymujesz m.in. audyty, optymalizację strony, przygotowanie tekstów, jak i profesjonalny i skuteczny link building. Sprawi to, że staniesz się mocno widoczny w Internecie.

    Dobór i optymalizacja słów kluczowych

    Chcąc osiągnąć wysokie pozycje w Google, warto zadbać o wysokiej jakości treści. Stąd zapewnię wybór najlepszych słów kluczowych, które są najczęściej wyszukiwane. Do tego posłużę się specjalistycznymi analizami contentu Twojej konkurencji, dzięki któremu są dziś wyżej niż Ty.

    Diagnoza spadku ruchu

    Nieustanny spadek ruchu na Twojej stronie, a Ty nie znasz przyczyn? Pozwól, że to ja zadbam o pozycjonowanie, a Ty dowiesz się szczegółów dotyczących wszelkich poprzednich spadków.

    Weryfikacja działań

    Jeżeli usługi agencji SEO, z których korzystasz, nie zadowalają Cię, warto te działania poddać weryfikacji. Do tego nie jest wymagany detektyw, a doświadczony specjalista w skutecznym pozycjonowaniu w praktyce.

    Poprawienie profilu linków

    Linki w pozycjonowaniu (SEO) są podstawą. Moja optymalizacja profilu linkowego sprawi, że pozycjonowanie strony będzie bardzo efektywne, a Twoja strona internetowa będzie rankować coraz wyżej.

    Tematyczny link building

    Podstawą do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google jest zaplecze linków wysokiej jakości. Pomogę zbudować Ci je od początku. Do tego celu, niezbędne będzie zastosowanie najlepszych źródeł do pozyskiwania odnośników.

    Zdejmowanie filtra od Google

    Niestety kara od Google może sprawić, że ciężka praca i wiele czasu pójdzie na marne. Uniemożliwi to także skuteczne pozycjonowanie stron. Zrobię wszystko, aby filtr został zdjęty tak szybko, jak tylko to jest możliwie, żeby Twoja strona mogła rankować w Google.

    Zwiększanie widoczności serwisu

    Czas mija nieubłaganie, pozycjonowanie wciąż Cię nie satysfakcjonuje, a Twój serwis jest nadal niewidoczny? Zajmę się tym! Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz narzędzia, aby zapewnić Ci wzrost widoczności Twojej strony w Google.

    Mocne strony

    Dlaczego warto wybrać właśnie mnie?

    Tylko bezpieczne linkowanie

    Bezpieczeństwo jest gwarancją stabilnych wyników. Korzystam wyłącznie z bezpiecznych metod, a link building realizuje dzięki wartościowym zasobom. Nie korzystam z SWLi.

    Inwestycja szyta na miarę

    Klienci często obawiają się, że niski budżet nie pozwoli przeprowadzić kampanii. Zawsze dostosowuje wykonywane czynności pozycjonowania do widełek inwestycyjnych Klienta.

    Doświadczenie

    Od kilkunastu lat zajmuję się z sukcesami pozycjonowaniem wszystkich branż. Preferuję bezpieczne sposoby pozycjonowania, zapewniając atrakcyjne wzrosty.

    Raportowanie prac

    Klienci oczekują od specjalistów ds. SEM/SEO raportowania wykonanych prac. Przejrzystość i rzetelność w pracy są dla mnie bardzo ważne, dlatego zaznacz to w rozmowie, że chcesz otrzymywać ode mnie raport prac.

    Przyjazna umowa

    Wiedząc, że dla klientów ważne jest bezpieczeństwo, oferuje wygodną umowę na czas nieokreślony. To gwarancja efektywności każdego każdego miesiąca. Zadbam o najmniejsze szczegóły.

    Portfolio

    Zobacz efekty
    mojej pracy

    SEO to tylko środek do celu. A celem jest zwiększanie sprzedaży moich Klientów.

    • Wybrane wzrosty widoczności
    • Wybrane frazy w TOP10

    Kontakt

    Masz pytania?
    Skontaktuj się ze mną

    Moje działania, a więc optymalizacja stron internetowych i profesjonalne pozycjonowanie strony, zapewnią Twojej firmie wyższą sprzedaż. Najlepszą widoczność w wyszukiwarce Google zapewnić może tylko doświadczony specjalista ds. SEM/SEO.

      Pozycjonowanie Sopot

      Specjalista SEO - Sopot

      Skuteczne pozycjonowanie stron w Google: Sopot

      Prowadzisz firmę w Sopocie i zastanawiasz się, czy warto zainwestować w pozycjonowanie strony www? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jakie korzyści przyniesie Ci inwestycja w pozycjonowanie w Sopocie oraz co możesz zrobić, żeby Twoja witryna osiągnęła jak najwyższą pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania.

       

      Korzyści z pozycjonowania w Sopocie

      Pozycjonowanie, czyli SEO (Search Engine Optimization) to wszelkie działania optymalizujące witrynę internetową w taki sposób, aby (po wpisaniu przez użytkownika interesującego nas zapytania) wyświetlała się ona możliwie wysoko w wynikach wyszukiwania, najlepiej na pierwszej stronie Google. Mamy więc nadrzędny cel optymalizacji (pozycjonowania / SEO) – być w TOP 10 wyników wyszukiwania Google. Ale co to znaczy optymalizować? W największym skrócie – optymalizować stronę www to znaczy dopasować ją do wytycznych Google w taki sposób, żeby ułatwić algorytmom Google polecanie jej użytkownikom jako najlepszej odpowiedzi na ich pytania oraz wyświetlanie jej wynikach wyszukiwania w pierwszej kolejności, ponad innymi stronami www. W praktyce oznacza to większy ruch na Twojej stronie www i więcej potencjalnych klientów Twoich produktów i usług, a w konsekwencji wyższą sprzedaż i większe zyski dla Ciebie. Skuteczne pozycjonowanie to znaczne zwiększenie widoczności serwisu w sieci oraz zwiększenie ruchu z wyszukiwarki internetowej.

       

      Praktyczne wskazówki dotyczące pozycjonowania w Sopocie

      Aby określić, które strony wyświetlić w wynikach wyszukiwania, gdy użytkownicy wpiszą określone zapytanie, algorytmy Google analizują tysiące czynników rankingowych. Jeśli chcemy, żeby roboty Google wyświetlały naszą stronę www w pierwszych dziesięciu wynikach wyszukiwania musimy im ułatwić pracę. Inaczej mówiąc musimy stworzyć stronę www w taki sposób, żeby uznały one naszą witrynę za najbardziej pomocną i wiarygodną odpowiedź lub rozwiązanie problemu użytkowników. Na początku musimy więc wiedzieć czym są algorytmy Google, poznać i rozumieć ich zachowanie oraz na bieżąco śledzić wprowadzane zmiany, które dokonują się codziennie. Nie trzeba uczyć się mechanizmów rządzących światem Internetu. Prace związane z pozycjonowaniem warto oddać w ręce wyspecjalizowanych w tym zakresie agencji.

       

      Przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac w zakresie pozycjonowania strony www polecam przeprowadzenie audytu SEO. To na jego podstawie formułowane są założenia i planowane prace w zakresie skutecznego i bezpiecznego pozycjonowania witryny. Dzięki niemu wiemy, które aspekty witryny i treści na niej publikowanych trzeba zmienić, aby poprawić opinię Google o naszej stronie www, a tym samym uzyskać wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

       

      Holistyczna strategia skutecznego pozycjonowania serwisu internetowego obejmuje wiele obszarów, takich jak:

      • techniczne SEO – skonfigurowanie witryny w sposób przyjazny dla wyszukiwarek – ten obszar działań obejmuje takie zagadnienia jak m.in. odpowiednia struktura serwisu, indeksacja, nagłówki, alty, tagi, podpisy pod zdjęciami, linkowanie wewnętrzne, szybkość ładowania się witryny, w tym ważna ostatnio wydajność strony na urządzenia mobilne, bezpieczeństwo np. szyfrowanie https i wiele innych;
      • zarządzanie contentem – bieżące aktualizowanie treści na stronie, dbałość o unikatowy, wysokiej jakości content oraz umieszczanie w treści odpowiednich słów i fraz kluczowych (odpowiednich – czyli takich, jakich Twoi klienci używają do wyszukiwania), wzbogacanie tekstu o dodatkowe treści – zdjęcia, infografiki, wideo, podcasty.

       

      Wysoka jakość contentu, przyjazny interfejs użytkownika, prostota nawigacji, pozytywne doświadczenia użytkownika strony www – to ważne kryteria dla robotów Google. Błędy w konfiguracji strony www, czy niska jakość tekstów obniżają ocenę witryny w „oczach” Google. Przekłada się to na jej znacznie niższą pozycję w rankingu dla konkretnego zapytania użytkownika.

       

      Powyższe działania (techniczne SEO, zarządzanie contentem) realizują jedynie część strategii pozycjonowania zwanej SEO on-site (SEO na stronie www). Kolejnym ważnym obszarem są działania typu off-site, czyli SEO poza stroną. Są to wszelkie aktywności podejmowane poza własną witryną w celu podniesienia jej rankingu w wyszukiwarkach. Należą do nich:

      • link building (czyli budowanie sieci linków kierujących na naszą stronę www),
      • budowanie recenzji, pozytywnych komentarzy oraz zwiększanie relacji z użytkownikami poprzez obecność w mediach społecznościowych,
      • działania typu influencer marketing.

       

      Działania off-site są istotne, ponieważ Google poleca swoim użytkownikom te treści, które uzna za godne zaufania. Dla robotów Google jednym z mierników tego zaufania jest liczba wzmianek, recenzji, czy reakcji na posty. To na ich podstawie mechanizmy Google oceniają czy marka jest rozpoznawalna w branży, czy cieszy się dobrą reputacją, czy odwołują się do niej inne uznane marki i serwisy internetowe. Jeśli ocena jest pozytywna, strona www może liczyć na wyższą pozycję w rankingu naturalnych/ organicznych wyników wyszukiwania. W przypadku pozycjonowania w Sopocie szczególnie ważne jest, aby starać się uzyskać jak największą liczbę linków zwrotnych kierujących do naszej witryny z lokalnych opiniotwórczych serwisów internetowych. Znajdź wydawców portali, dziennikarzy, blogerów i vlogerów w Sopocie, którzy mogliby być  zainteresowani publikacją informacji z linkiem do Twojej witryny. Współpracuj z lokalnymi autorytetami. Budowanie z nimi relacji jest czasochłonne, ale efekty będą warte poświęcenia tego czasu i pracy.

       

      Dzisiaj SEO znacznie wykracza poza aspekty techniczne strony www. Jego bardzo ważnymi elementami jest odpowiednie zarządzanie contentem oraz budowanie sieci linków i kreowanie pozytywnych recenzji. Działania te wymagają czasu, ale będą procentować w przyszłości. Bo skuteczne pozycjonowanie nie jest zamkniętą, jednorazową akcją. To długotrwały proces, który  wymaga nieustannego dostosowywania się do zmieniających się wytycznych Google i bieżącej, codziennej pracy. Pamiętajmy też, że musimy być cierpliwi, bo na efekty pozycjonowania / SEO będziemy musieli poczekać nawet kilka miesięcy.